Събитието се организира от EU Business Hub Japan and the Republic of Korea и Българската търговско-промишлена палата /БТПП/.
Бизнес мисията „Healthcare and Medical Equipment Korea 2025“ ще се проведе в периода 17 – 21 март 2024 г. Тя ще позволи на 50 европейски МСП, включително стартиращи фирми да посетят Република Корея и да получат тласък към интернационализация в сектора на здравеопазването и медицинското оборудване.
Тази търговска мисия представлява изключителна възможност за МСП от ЕС да установят ценни контакти, да покажат своите решения, да изградят дълготрайни отношения с корейски предприятия и да изследват заедно нови бизнес решения.
Целева аудитория:
Европейски МСП, включително стартиращи фирми и южнокорейски предприятия, участващи в сектора на здравеопазването и медицинското оборудване, като: помощни технологии, медицинско оборудване, ИКТ за здравеопазване, телемедицина и дистанционно наблюдение на здравето, нанотехнологии в здравеопазването, приложение на изкуствен интелект в здравеопазването, регенеративна медицина и тъканно инженерство.
Южнокорейски компании, по-специално купувачи, дистрибутори и партньори за научноизследователска и развойна дейност в публичния и частния сектор и инвеститори.
Услуги/ползи, които участниците в ЕС ще получат:
В случай на избор, всеки представител на МСП от ЕС, който участва в програмата, има право да се възползва от:
Бизнес партньорства: предварително уговорени лични срещи с внимателно подбрани южнокорейски предприятия.
• Информация за пазара.
• Културна и езикова подкрепа.
• Финансова подкрепа за набор от допълнителни персонализирани услуги (напр. устен превод, правни съвети) общо до €1000 се покриват от програмата.
- Хотелско настаняване (Grand Nikko Tokyo Daiba) за четири нощувки – общо до €1000 за настаняване се покриват от програмата.
Линк към платформата за кандидатстване: https://eubusinesshub.eu/en/missions-catalogue/healthcare-and-medical-equipment-korea-2025, преди 15 ноември 2024 г.
Критерии за допустимост на МСП:
- Да съществуват от поне 5 години и да могат да предоставят финансови резултати за три от тях (за стартъпите времевите рамки са намалени на съответно на 3 и 2 години);
- Мажоритарният собственик на капитала да е лице от ЕС и централата на компанията да бъде в рамките на Общността;
- Предметът на дейност следва да бъде от приоритетните области и подсектори;
- Да могат да докажат опит в международното сътрудничество, както и ясна бизнес стратегия за навлизане на пазарите в Япония или Южна Корея;
- Да имат достатъчно оборотни средства и трудов ресурс, гарантиращи им успешното навлизане на целевия пазар.
За информация и програма на мисията: https://www.bcci.bg/payment_bcci/index.php?act=semview&id=1125&lang=bg и Българска търговско-промишлена палата, тел: 02/ 8117 489, 02/ 8117 494, имейл: [email protected].