Заместник кметове

Йорданка Бенова-Ананиева

Заместник-кмет Зравеопазване, социални дейности и спорт

Тя е член на дружеството на психолозите в България и преподавател по “организационна психология” в Университет “Проф. д-р Асен Златаров”.

Завършила е висшето си образование в Софийски университет и притежава допълнителна професионална квалификация по Управление и изпълнение на проекти, включително сертификат от International Training Services-London.

Йорданка Ананиева е работила по специалността си във фирма “Промет” и СОУ “Св. Св. Кирил и Методий”, където временно е изпълнявала и длъжността директор. Провеждала е обучение на персонала във фирмите “Кока Кола”, “БТК”, “Бургасбус”, по програмите “Да преуспееш чрез хората” и “Работа в екип”.

Участвала е в управлението и реализацията на проекти към Фондация “Отворено общество”, Фондация за реформа в местното самоуправление, програма ФАР на ЕС и др.

Била е член на Общинската комисия за борба срещу противообществените прояви на малолетни и непълнолетни.

Приемно време: Четвъртък от 14.00 часа;

*** Записване за приемните дни по се извършва в рамките на работното време в Центъра за административно обслужване /ЦАО/ на Община Бургас - гише №5 "Информация", както следва :

За зам.-кметове - ежедневно - в рамките на работното време на ЦАО.

Записващите се за приемен ден лица предоставят информация, вкл. писмени документи, по проблемите, по които желаят да бъдат приети, както и телефон, електронна поща за контакт.

Списъкът на записалите се за приемен ден и информацията по проблемите за разискване се предоставят от служител на гише "Информация" №5 в Центъра за административно обслужване на зам.-кметовете - в деня преди съответния приемен ден - до 12.00 часа.

Красимир Стойчев

Красимир Стойчев

Заместник-кмет по Финанси, бюджет и икономика

Завършил е Икономически техникум-Бургас, Икономически университет-Варна, спец. “Счетоводство и контрол”, Право в БСУ. Преминал е успешно курс по топмениджмънт в транспорта в гр. Гент, Белгия.

В периода 1986-1997 г.

Красимир Стойчев е работил в Пристанище Бургас, като е заемал длъжностите зам.-гл.счетоводител, гл. счетоводител, директор “финанси и маркетинг”, зам.-изпълнителен директор и зам.-председател на Съвета на директорите.

От 1997 г. развива частен бизнес в областта на търговията на едро, строителството, транспорта, корабното агентиране и спедицията.

Владее руски и английски език.

Приемно време: Сряда от 14.00 ч. 

Приемно време: Вторник от 10.00 часа до 12.00 часа;

*** Записване за приемните дни по се извършва в рамките на работното време в Центъра за административно обслужване /ЦАО/ на Община Бургас - гише №5 "Информация", както следва :

За зам.-кметове - ежедневно - в рамките на работното време на ЦАО.

Записващите се за приемен ден лица предоставят информация, вкл. писмени документи, по проблемите, по които желаят да бъдат приети, както и телефон, електронна поща за контакт.

Списъкът на записалите се за приемен ден и информацията по проблемите за разискване се предоставят от служител на гише "Информация" №5 в Центъра за административно обслужване на зам.-кметовете - в деня преди съответния приемен ден - до 12.00 часа.

 

Весна Балтина

Весна Балтина

Заместник-кмет "Европейски политики, околна среда"

Весна Балтина е магистър по банково дело. Специализирала е финанси и кредитен анализ в Международния банков институт - Лондон. Има двадесет годишна професионална кариера във финансовата сферата.

От 2017- та година е част от екипа на Община Бургас като експерт в дирекция "Европейски политики и програми" с основни отговорности в подготовката на финансови модели, бизнес планове и финансови анализи. Участвала е в разработването и изпълнението на проекти по различни международни и национални програми.

Владее английски и руски език.

Основните отговорности са свързани с реализиране и завършване на одобрените в настоящия програмен период проекти, както и със стратегическото планиране за новия програмен период. Отговаря и за екологичните политики на Община Бургас, и адаптацията към промените на климата.

Приемно време: Четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч.

*** Записване за приемните дни по се извършва в рамките на работното време в Центъра за административно обслужване /ЦАО/ на Община Бургас - гише №5 "Информация", както следва :

За зам.-кметове - ежедневно - в рамките на работното време на ЦАО.

Записващите се за приемен ден лица предоставят информация, вкл. писмени документи, по проблемите, по които желаят да бъдат приети, както и телефон, електронна поща за контакт.

Списъкът на записалите се за приемен ден и информацията по проблемите за разискване се предоставят от служител на гише "Информация" №5 в Центъра за административно обслужване на зам.-кметовете - в деня преди съответния приемен ден - до 12.00 часа.

инж. Чанка Коралска

Чанка Иванова Коралска

Заместник-кмет Строителство, инвестиции и регионално развитие

Чанка Коралска е дългогодишен служител в Община Бургас. От 2009 година тя е директор на дирекция "Строителство". Като такъв отговаряше за управлението и координацията на дейностите, свързани с възлагането и реализацията на обектите от Капиталовата програма на Община Бургас. Инж. Коралска е завършила Техникум по архитектура и строителство, а впоследствие Висшия Институт по Архитектура и Строителство в гр. София. Има специализация по "Европейска административна практика" в Бургаски свободен университет.

Омъжена е, с две деца.

Чанка Коралска е ръководила изпълнението на проекти по програмите ФАР, САПАРД и ОП "Регионално развитие 2007-2013".

 

Приемно време: Вторник от 10.00 ч. до 12.00 ч.

*** Записване за приемните дни по се извършва в Центъра за административно обслужване /ЦАО/ на Община Бургас - гише "Информация" №5, както следва :

За зам.-кметове - ежедневно - в рамките на работното време на ЦАО.

Записващите се за приемен ден лица предоставят информация, вкл. писмени документи, по проблемите, по които желаят да бъдат приети, както и телефон, електронна поща за контакт.

Списъкът на записалите се за приемен ден и информацията по проблемите за разискване се предоставят от служител на гише "Информация" №5 в Центъра за административно обслужване на зам.-кметовете - в деня преди съответния приемен ден - до 12.00 часа.

свали като pdf разглеждания: 112811 последна промяна: 10:35:58, 06 декември 2019