Форумът EduBurgas продължава и днес с лекции, дискусии и работилници, посветени на социално-емоционалното учене

Четвъртък, 30 Май 2024
Публикувано от: Радостин Рачев
Изображение 1074537

Националният форум EduBurgas` 2024 - „Вдъхновители на образователни трансформации“ продължава и днес в Конгресния център до Морска гара. Вторият ден на форума е посветено на изключително актуални и важни теми, вълнуващи както учениците, така и техните учители - „Социално - емоционалното учене“.

Интересни презентации изнесоха Анита Хинова от Фондация „Лъчезар Цоцорков”, Георги Ганчев от Senior Web Developer в „SUSE”, Неделина Вангелова от Prepodavame.bg, Яна Алексиева от Асоциация „Родители“ и Тодорка Русинова - директор на ОУ “Светлина” - с. Тополица в община Айтос.

Панелистите Румяна Генадиева - директор на НУ ”Христо Ботев” - Елин Пелин, Пламена Станчева - учител в СУ „Константин Петканов“ - Бургас, Радостина Георгиева - старши учител в ОУ „Елин Пелин“ - Бургас и Тодорка Русинова - директор на ОУ “Светлина” - с. Тополица, община Айтос дебатираха за “Позитивите от развиването на социално-емоционалните умения на учениците”.

Форумът продължава следобед с интересни работилници за учители - “Писма за развитие на социално-емоционални умения” от Неделина Вангелова “Заедно в час”, Светлана Михайлова от Център за творческо обучение с “Как развиваме социално-емоционалните умения на децата”, Надя Цигова и Камелия Илиева от НУ ”Христо Ботев” - Елин Пелин с “Работа със силните страни”, проф. Румен Стаматов - Варненски свободен университет, Пламена Станчева от СУ „Константин Петканов“ – Бургас с “Коучинг техники в учебния процес”, инж. Йоана Крумова от ПГЕЕ “Константин Фотинов” – Бургас сд “Саморегулирано учене” и СУ “Христо Ботев” - гр. Карнобат.

Събитието е инициатива на РУО-Бургас и Община Бургас, която има за цел да създаде пространство за диалог между образователните експерти и заинтересованите страни за промотиране на иновации в българското училище и повишаване качеството на образованието.

Свали като PDFСвали като PDF Разглеждания: 960 Последна промяна: 15:19:27, 30 май 2024