Рекламната общност в България си дава среща в Бургас, доказани професионалисти са част от журито на ФАРА’2024

Сряда, 22 Май 2024
Публикувано от: Анелия Казакова
Рекламната общност в България си дава среща…

Най-голямото съревнование за призовете в 50-те категории и подкатегории на Фестивала на комуникационните агенции ще се проведе в Конгресен център- Бургас, от 6 до 8 юни.

Доказани професионалисти от комуникационни агенции и независими експерти с впечатляваща професионална биография, практикуващи в България и в чужбина, се включват в журито на двата конкурса – Медиен и Творчески – в рамките на двадесет и четвъртото издание на ФАРА.
 
Творчески конкурс

Най-успешните и креативни рекламни форми и комуникационни кампании за 2023 и началото на 2024 година ще бъдат отличени от жури в състав:

Антоанета Мечанова – Основател, La Maison Hush Hush (Независим експерт)
Боби Петров – Creative & Strategy Director, All Channels Group
Васил Петраков - Executive Creative Director, guts&brainsDDB
Владимир Димитров - Творчески директор, Saatchi & Saatchi Sofia
Вяра Бояджиева – Илюстратор (Независим експерт)
Георги Тошев – Журналист и продуцент (Независим експерт)
Гергана Минчева - Creative Lead, Next-DC
Желез Атанасов - Strategic Planning Director, Noble Graphics
Константин Трендафилов - Partner / Creative Director, Human
проф. д-р Николай Младенов - Зам.-ректор – академичен състав, издателска и рекламно-информационната дейност на Националната художествена академия (Независим експерт)
Олга Стойчева - Творчески директор, The Smarts
Самуил Петканов – Публицист и сатирик (Независим експерт)
Христо Пенев – Дизайнер и продуцент на изображения и анимации за реклама (Независим експерт)

Модератор на журирането ще бъде Ирина Тончева, експерт с дългогодишен професионален опит в сферата на комуникациите, радио и телевизионния бранш.
 
Медиен конкурс
 
Съставът на журито, което ще има задачата да награди работите в 11-те конкурсни категории, които се открояват чрез стратегия в използването на медийните канали, е:

Александър Бирцоев - Управляващ директор, Zenith Media, част от Publicis Groupe Bulgaria
Александър Гагов – Managing Director, Connected/All Channels Group
Анелия Стояновa - Управител медийно звено, The Smarts
Ирина Поррузиан - Търговски директор, Нетинфо
Светослав Дъбов - Директор ТВ и бизнес развитие, Аргент Груп
Силвия Юдакова – Digital Media Director, guts&brainsDDB
 
Журирането ще бъде модерирано от Самуил Петков, New Business Director в Noble Graphics.  
 

Последна възможност за участие в конкурсната програма

До 25 април комуникационните агенции, които не са успели да заявяват своето участие в конкурсната програма на ФАРА 2024, могат да направят това в последния, допълнителен срок за приемане на заявки за тазгодишното издание на Фестивала.

Отворена е формата за акредитации за събитието

 ФАРА 2024 ще се случи под творческата концепция „В нова светлина“, чиято визуална идентичност е вдъхновена от идеята за проектиране на новото върху вече установеното, споделя Виктор Манчев, творчески директор на All Channels и арт директор на визуалната част от концепцията.
 
ФАРА’ 2024 събира отново заедно рекламната общност благодарение на силната подкрепа от Нова Броадкастинг Груп и Нетинфо.

Фестивалът се осъществява с партньорството на Община Бургас.

ФАРА

Целта на Фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България и се организира от 2000 г. от БАКА. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии. Повече информация на www.fara.bg и в профилите на Фестивала в социалните мрежи

БАКА

Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Като браншова организация, БАКА способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика. Асоциацията е пълноправен член на Европейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАСА) от 1996 г. и е член-учредител на Националния съвет за саморегулация.

БАКА е официален и изключителен представител на „International Festival of Creativity”, обединяващ фестивалите Cannes Lions International Festival of Creativity, Eurobest European Advertising Festival, Dubai Lynx Advertising Festival и Spikes Asia Advertising Festival. БАКА организира с лиценз наградите за ефективност на маркетинговите комуникации Effie България. Асоциацията е организатор на националния творчески и медиен фестивал ФАРА.

От януари 2022 г. БАКА е член на Art Directors Club of Europe (ADCE). В ADCE членуват организации от Австрия, Чехия, Финландия, Германия, Словения, Португалия, Румъния, Испания, Швейцария, Исландия, Ирландия и др. Каузата, зад която застава ADCЕ, е да популяризира разнообразието и творческата идентичност сред различните култури в Европа, както в художествен план, така и в комерсиално-артистичен.

Свали като PDFСвали като PDF Разглеждания: 3333 Последна промяна: 12:07:46, 22 май 2024