ЗАПОВЕД № 110/07.11.2024 г. за откриване на процедура за провеждане на публичен търг с тайно наддаване, за продажба на репатриращ автомобил, тип „паяк“ Iveco, модел „35 S“

Четвъртък, 7 Ноември 2024
Публикувано от: Атанас Сиреков

ОБЩИНА БУРГАС
ЗАПОВЕД
№ 110/07.11.2024 г.

    На основание чл. 35, ал. 1 от Закона за общинската собственост, чл. 35, ал.1, т.1, ал.2, чл.49, ал.1, чл. 60, ал.1, ал. 2, чл. 61 и чл.77 ал.1 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общински имоти и вещи, приета от Общински съвет – Бургас и в изпълнение на Решение на Общински съвет – Бургас, прието по т. 17 от дневния ред на проведеното на 25.09.2024 г. заседание (Протокол № 14), 

ЗАПОВЯДВАМ:

I. ОТКРИВАМ Процедура за провеждане на публичен търг с тайно наддаване, за продажба на репатриращ автомобил, тип „паяк“ Iveco, модел „35 S“, с рег. № А9297КР - частна общинска собственост – въз основа на Протокол №17 на Общински съвет Бургас от 18.12.2012г., предоставен за управление на ОП Транспорт с Протокол от 1.4.2013г., по с/ка 2059, с начална тръжна цена 6 000 (шест хиляди) лева, без ДДС и стъпка за наддаване в размер на 300,00 (триста) лева. 
Определям размер на депозита за участие в тръжната процедура –       600,00 (шестстотин) лева и цена на тръжната документация – 12,00 (дванадесет) лева, без ДДС.
Утвърждавам тръжна документация за участие в търга, както следва: заявление за участие в търг /приложение № 1/, декларация /приложение №2/, декларация /приложение №3/, договор-проект /приложение №4/, наддавателно предложение /приложение № 5/, свидетелство за регистрация и удостоверение за застрахователна стойност, заповед за откриване на процедура за провеждане на публичен търг.
Търгът да се проведе на 18.11.2024 г., от 14:00 часа, в сградата на Община Бургас, на ул. „Александровска” № 26, ет.1, зала № 1.
Определените размери на депозити за участие в тръжната процедура, следва да бъдат внесени по банкова сметка на Община Бургас, при „Общинска банка” АД, клон Бургас – BIC SOMBBGSF, IBAN BG89SOMB91303323996501.
Определените цени на тръжната документация за търга следва да бъдат внесени в касата на Община Бургас, находяща се в Центъра за административно обслужване /ЦАО/, невъзстановими след приключване на процедурата за съответния търг. 
Документацията за участие в търга се закупува в ЦАО на Община Бургас, на ул. „Александровска” №26, всеки работен ден от 08.30 до 17.15 часа. 
Крайният срок за закупуване на документация за участие в търга е до 16:00 часа на 14.11.2024 година. 
Заявления за участие в търга се подават в ЦАО, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители, в запечатани непрозрачни пликове, с ненарушена цялост, върху които се изписва точното наименование на физическото/юридическото лице, съответно неговия ЕИК, всеки работен ден от 08:30 до 17:15 часа.
Крайният срок за приемане на заявления за участие в търга е до 16:00 часа на 15.11.2024 година.
При обявяване на търга за непроведен, повторен търг да се проведе на 29.11.2024 г., от 10.00 часа, в сградата на Община Бургас, на ул. „Александровска” № 26, ет.1, зала №1. 
Нови заявления за участие в повторния търг могат да се подават в ЦАО, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители, в запечатан непрозрачен плик, с ненарушена цялост, всеки работен ден от 08:30 до 17:15 часа.
Крайният срок за закупуване на документация за участие в повторния търг е до 16:00 часа на 27.11.2024 година.
В новото заявление за участие кандидатите имат право да заявят, че ще се ползват от подадените с първото заявление документи, като следва да заплатят отново депозит за участие в търга.
Крайният срок за приемане на заявленията за участие в повторния търг е до 16.00 часа на 28.11.2024 година.
Допълнителна информация: ОП „Транспорт“ ул. Александровска 106  Email: [email protected] Телефон: 056/861356.
Съгласно чл.78, ал.3 съобщение за провеждането на тръжната процедура да се обяви на електронната страница на община Бургас най-малко седем дни преди провеждане на търга. 
II. НАЗНАЧАВАМ пет членна комисия за провеждане на процедура на публичен търг с тайно наддаване, за продажба на движими вещи частна общинска собственост, в състав:
1.    Станимир Димитров – „главен юрисконсулт“, Дирекция ПНО
2.    Александър Шевкенов – „ръководител/началник сектор“, ОП Транспорт
3.    Ивайло Дремов – „ръководител звено“, ОП „Транспорт“
4.    Кичка Марчева – „главен счетоводител“, ОП „Транспорт“
5.    Дарина Иванова – „спец. човешки ресурси“, ОП „Транспорт“

                 /п/
ПЛАМЕН ДИМИТРОВ 
Директор на ОП „Транспорт“

Свали като PDFСвали като PDF Разглеждания: 370 Последна промяна: 12:04:56, 07 ноември 2024