I. Преглед на резултатите
Първи въпрос: Колко пъти до сега сте ползвали услуги, предоставени от Община Бургас? - 20 отговора:
- повече от 5 пъти - 10 отговора;
- между 1 и 5 пъти - 5 отговора;
- 1 път - 5 отговора;
Втори въпрос: Кои места за обслужване сте посещавали? - 20 отговора
- Център за обслужване на гражданите /ЦАО/ - 14 отговора;
- Териториална дирекция - 5 отговора;
- дирекция МПДТР - 1 отговор;
Трети въпрос: За какви услуги най-често сте посещавали Община Бургас? - 20 отговора
- по гражданско състояние /ГРАО/ - 14 отговора;
- стопански дейности /СД/ - 2 отговора;
- устройство на територията и строителство /УТС/ - 8 отговор;
- предложение, жалба или друг документ /ЦАО/ - 1 отговор;
- да платите дадена такса /МПДТР/- 2 отговора
Четвърти въпрос: В каква степен получавате нужната Ви информация? - 20 отговора
- напълно - 15 отговора;
- отчасти - 3 отговора;
- неполучавам - 2 отговора
Пети въпрос: Удовлетворяват ли Ви сроковете, в които са изготвени документите Ви? - 20 отговора
- напълно - 11 отговора;
- отчасти - 2 отговора;
- слабо- 3 отговор;
- не ме удовлетворяват- 4 отговора
Шести въпрос: Какво е мнението за служителите, които Ви обслужват? - 20 отговора
Компетентност:
- компетентни- 15 отговора;
- недостатъчни знания - 4 отговор;
- не са компетентни - 1 отговор;
Отношение към гражданите:
- вежливо - 9 отговора;
- внимателно - 7 отговор;
- грубо - 1 отговор;
- пренебрежително - 3 отговора;
Седми въпрос: Налага ли се да посещавате служители от специализираните отдели, за да Ви бъде извършена услугата? - 20 отговора
- да, винаги - 4 отговора;
- често - 7 отговора;
- рядко -8 отговора;
- никога - 1 отговор
Осми въпрос: Къде според Вас е най-добре да се извършва обслужването? - 20 отговора
- в специализирана зала - 7 отговора;
- по работните места на служителите - 5 отговора;
- чрез интернет - 8 отговора;
Девети въпрос: Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение? - 19 отговора
- достъп до информация - 7 отговора;
- количество на предоставена информация - 6 отговора;
- отношението на служителите към Вас - 2 отговора;
- обстановката, в която се предоставят услуги - 4 отговор;
Отговорите от анкетните карти показват, че като цяло клиентите са удовлетворени от предоставените услуги и информация, сроковете и качеството на изпълнение на услугите и работното време. Важен момент от проучването е, че част от клиентите смятат за необходимо подобряването на обстановката, в която се предоставят услугите, както и достъп до информация. Висок е процентът на посещаемост на Центъра за административно обслужване, в сравнение с териториалните дирекции. Има мнения и по отношение на взаимозаменяемостта на служителите, както и по-доброто взаимодействие на общинска администрация с други институции.